måndag 5 november 2012

we are not friends nor enemies, we are strangers with shared memories

för ungefär en månad sen mådde jag dåligt...väldigt dåligt...2 månader ha gått sen "det" hände o kan säga nu att ja mår bra igen,  har många sm ja ska tacka för det, behöver inte nämna dem vid namn för dom vet vem dom e. Har idag därför spenderat kvällen med att radera massa saker...bilder, filmer, konversationer m.m gått igenom klädskåp, lådor och hyllor. Har kommit till de skede att ja int vill ha kvar nånting...vill ba få bort allt o påriktit gå vidare. Måst dock säga att jag fortfarande inte förstår vad det var som hände...kommer knappast nånsin få veta det men det jag vet att jag har en helt annan "story" än va ja fått höra i efterhand. Men det är inte nått ja längre går och funderar på, har inte heller nånsorts "grudge", har bara gått vidare. Nya känslor, nya utmaningar, ny Anna!

Sen till helt andra saker! Det här med arbetsmoral! PÅRIKTIGT! Hur kan endel mänskor inte ha en uns av det i kroppen??? Jag har alltid vari av den åsikten att e du så lycklig att du lyckats hitta ett jobb åt dj så skall du oxå sköta det! Att sjukskriva sej 3 av 5 arbetsdagar i veckan eller att inte överhuvutaget dyka upp fast man lovat så tycker ja e jääävligt respektlöst! Tänker sånhärna mänskor överhuvutaget på sina kollegor? Tydligen inte! Ja blir så förbannad att ja skulle kunna spricka! Visst om man inte trivs kanske man inte orkar gå till jobbet, men säg upp dj då, det finns garanterat folk som vill ha ditt jobb isf! Ja kan ärligt säga att ja e int nån mega "fan" av mitt jobb MEN ja sköter de helt enkelt för den orsaken att jag har inte råd att va arbetslös och eftersom ja tagit emot de så tänker ja oxå sköta de! PUNGT!!! Nåh de positiva i att de finns såndäna mänskor e det att ja slipper städa imorron o får va i storköket o laga mat ist :P

På tal om jobb så går ja o hoppas på ett nytt...vill verkligen att de ska gå vägen nu! Tycker det e på hög tid att de händer nå bra åt mej! Håller fingrar, tår och hela kroppen i kors :)
nu sängen though...klockan ringer 4.30 -.-

Gonatt

Anna <3






2 kommentarer: