söndag 2 december 2012

I've hadd the time of my life....

And i owe it all to you... My friends <3
Igår kväll va LEGENDARY! Ja kommer int ihåg när ja senast sku ha haft så kul en ute kväll sm ja hade igår. Vi fira Johiz 24 års dag. Cider o lonkkun sjönk utan problem o shottana blev bara fler o fler. Vi skulle fa ti Åbo o fortsätta men bestämde sn endå för att bli i pargas. Så d blev taxi till Frendi. Började med en Tequila shot, seriöst varför dricker man de...skit smakar de o int gör d nå bra fö dj heller! haha :P Sen börja ja, dansa, shotta, mingla, prata, shotta, dansa, minlga lite till o dansa! Ja hadd så förbannat kul att ja kan int ens förklara hur ja kände mj. Promillena va visserligen ganska höga då redan nog :D
Morgonen var ju int specielt kul...mådde så illa så ja tog en tupplur ute på balkongen i en timme. De va helt otrolit skönt. Gjorde min dag mycket bättre. Efter att mina nattgäster åkt iväg så blev de stallet o senare middag hos fammo med storebror o pappa o familj. Sen ennu mata kvällsmaten åt gullena o sen en liten ruundi feat Jossan o skvaller :) 
Ja kan ärligt säga att ja e lycklig! Ja trodde ja var det tidigare men däääm was i wrong! Ja har allt ja behöver för tillfället. Underbara vänner, mina djur o ett jobb. Har tillome börja trivas i min lägenhet, sm ja btw hata sekunden ja flytta in o har hatat enda till för ca 2 veckor sen. Dom gamla minnena ersätts me nya o ja blir int mera lessen när ja stiger in hit. Ja trivs! på mitt jobb med mej själv o i min lägenhet. Life is smiling :)

Nu kvällslänk ;)
pöss
förfest hos Johiz

Jag, Niki o Åsa hos johiz

Jag, Conny och Åsa. på pizza efter baren

jag idag morse, ordentligt krapulantisk

2 kommentarer: